Warto wiedzieć

Często zadawane pytania:

1. Czy trzeba wcześniej rezerwować miejsce na Parkingu Lotniskowym P7?

Odp.: Tak, w większości przypadków jest to wskazane.

W sezonie, aby mieć pewność wolnego miejsca parkingowego, dobrze jest zarezerwować je przynajmniej na tydzień przed planowanym przyjazdem na nasz parking. Poza sezonem, aby mieć pewność, że bus dowożący klientów na lotnisko stoi i czeka na Państwo, dobrze jest dokonać rezerwację przynajmniej na dzień przed planowanym przyjazdem do nas.
Oczywiście, zostaną Państwo przyjęci również bez rezerwacji, jeżeli tylko są wolne miejsca na naszym parkingu. Tylko w takiej sytuacji prosimy brać pod uwagę możliwość dłuższego oczekiwania na transport busem na lotnisko.

2. W jaki sposób najlepiej zarezerwować miejsce na Parkingu Lotniskowym P7?

Odp.: Rezerwacji można dokonać poprzez: formularz znajdujący się na naszej stronie, e-mail lub telefonicznie.

Uwaga! Jeżeli wysłali Państwo zgłoszenie rezerwacyjne poprzez formularz lub e-mailem i nie dostali w ciągu godziny odpowiedzi potwierdzającej rezerwację, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny, gdyż może się zdarzyć, że Państwa wiadomość utknie gdzieś w globalnej sieci:)

3. Jakie dane trzeba podać podczas rezerwacji na Parking Lotniskowy P7?

Odp.: Podczas rezerwacji potrzebujemy: Planowaną datę i godzinę przyjazdu na parking, numer telefonu kontaktowego, nazwisko, liczbę osób do zawiezienia busem na lotnisko, liczbę pojazdów, które chcecie Państwo zaparkować i datę planowanego powrotu.

4. Jak przebiega proces obsługi klientów na Parkingu Lotniskowym P7?

Odp.: Po przyjeździe na parking początkowo podjeżdżają państwo do naszego busa, aby przełożyć bagaże. Następnie ustawiają Państwo swój samochód na miejscu parkingowym wskazanym przez pracownika obsługi parkingu. W biurze parkingu pracownik wypisuje bilet, przyjmuje opłatę, ew. dane do faktury. Po załatwieniu wszystkich formalności nasz bus przewozi Państwo bezpośrednio przed wejście do terminala na lotnisku.

5. Czy na Parkingu Lotniskowym P7 płacimy kartą czy gotówką?

Odp.: Obecnie akceptowaną formą płatności jest gotówka, a dla współpracujących z nami Biur Podróży – przelew bankowy.

6. Jak dostaniemy się z Parkingu P7 na lotnisko?

Odp.: Zostaniecie Państwo dowiezieni naszym klimatyzowanym busem bezpośrednio przed wejście do hali terminala. Usługa transferowa w obie strony jest bezpłatna, wliczona w cenę postoju waszego pojazdu.

7. Czy możemy otrzymać fakturę za pobyt na Parkingu Lotniskowym P7?

Odp.: Tak
Jedynym warunkiem otrzymania faktury VAT jest poinformowanie nas o takiej potrzebie w momencie wnoszenia opłaty parkingowej, gdyż wszystkie transakcje są fiskalizowane. Fakturę można odebrać po powrocie z wyjazdu, przed odbiorem własnego pojazdu.

8. Co zrobić po powrocie na Lotnisko Warszawa Okęcie?

Odp.: Po przylocie i dopiero po odbiorze bagażu, dzwonią Państwo na telefon kierowcy, znajdujący się na bilecie parkingowym. Kierowca przekazuje wskazówki dotyczące miejsca gdzie należy wyjść i czekać na przyjazd busa. Bus dowozi Państwo na nasz parking, gdzie po oddaniu biletu udajecie się do swojego pojazdu.

9. Czy w sytuacji, gdy po powrocie z wyjazdu, akumulator w moim samochodzie odmówi posłuszeństwa uzyskam jakąś pomoc?

Odp.: Tak

10. Jaki standard usług oferuje Parking Lotniskowy P7?

Odp.: Staramy się, aby nasze usługi były prowadzone na jak najwyższym poziomie.

Oferujemy:
– Fachową obsługę
– Całodobową ochronę SOLID SECURITY
– Utwardzony teren
– Funkcje antynapadową
– Pełne ubezpieczenie parkingu P7 w PZU S.A
– Solidne betonowe ogrodzenie,
– Profesjonalne oświetlenie,
– Monitoring z 30 dniowym nagrywaniem,
– Zamykaną bramę, oraz szlaban
– Klimatyzowane biuro z poczekalnią
– WC,TV,WIFI
Nowe busy